Musical Fidelity M6si Int. Amplifier & DAC [ Δοκιμή: SoundStage ]

Musical Fidelity M6si Int. Amplifier & DAC [ Δοκιμή: SoundStage ]

Musical Fidelity M6si Ολοκληρωμένος Ενισχυτής με USB DAC & Phono-Stage.

[από τον: Dennis Burger του SoundStage!

Οι πιστοί εδώ και χρόνια αναγνώστες του SoundStage! Access με ιδιαίτερα καλή μνήμη, ίσως να νιώσουν με το άρθρο της δοκιμής μας αυτό που λέμε "déjà vu".  Δεν έχουμε ήδη αξιολογήσει τον ενισχυτή & DAC της Musical Fidelity M6si πριν μερικά χρόνια, πολύ πιο κοντά στην κυκλοφορία του, το 2014; Ναι, το έχουμε κάνει ! Γιατί λοιπόν δοκιμάζουμε τον ίδιο ενισχυτή ξανά; Για δύο λόγους. Πρώτον, όπως έχω αναφέρει σε προηγούμενα άρθρα, εδώ και μερικούς μήνες κάνω μια αναζήτηση στον "άγριο κόσμο" των ολοκληρωμένων ενισχυτών, προσπαθώντας να βρω την «μυθική» περιοχή των "προσιτών επιδόσεων." Με άλλα λόγια, προσπαθώ να ποσοτικοποιήσω πόση ουσιαστική συσχέτιση υπάρχει μεταξύ τιμής και απόδοσης, χαρακτηριστικών κ.λπ. Τι πρέπει να περιμένει κανείς στα 500 ευρώ; Στα 1000 ευρώ; Στα 3000 ευρώ;

Όταν συζητώ και με άλλους λάτρεις του high-fidelity ήχου για ενισχυτές που προτείνουν, ο M6si συνεχώς αναφέρεται στην κουβέντα. Έτσι, αυτή η εδώ επανεξέταση είναι, κατά κάποιον τρόπο, ο τρόπος μου να βρω τη θέση του στη σημερινή αγορά ολοκληρωμένων ενισχυτών, δεδομένου ότι παραμένει τόσο δημοφιλής.

H στιγμή αποδείχθηκε ιδανική ευκαιρία να δοκιμάσω τον Musical Fidelity M6si στο εργαστήριο μετά από σκληρή χρήση, ώστε να λάβω αντικειμενικές μετρήσεις που είτε θα επιβεβαιώσουν είτε θα αντικρούσουν τις υποκειμενικές μου εντυπώσεις. Παρόλο που έχει ελαφρώς «παλιώσει», ο M6si (κοντά στα 2900 ευρώ) διαθέτει μια καθαρή και μοντέρνα εμφάνιση, που δεν φαίνεται να χάνει τη γοητεία της σύντομα. Αν και είναι ένας «δυνατός» ενισχυτής—στην εποχή μου θα τον αποκαλούσαμε «γεροδεμένο»—σίγουρα φαίνεται κομψός, κυρίως λόγω της αντίθεσης ανάμεσα στο μαύρο σασί και το ματ ασημί της μπροστινής πρόσοψης που θυμίζει σχέδιο της Apple. Το μπροστινό πάνελ έχει επίσης έναν υπέροχα συμμετρικό σχεδιασμό, με ένα «φουσκωτό» και βαρύ περιστροφικό ποτενσιόμετρο ακριβώς στο κέντρο, που φαίνεται να έχει σχεδιαστεί για να ικανοποιεί λάτρεις του ελέγχου της έντασης, όπως είμαι και εγώ. Προσθέστε μια πλήρη σειρά κουμπιών επιλογής εισόδων, ένα αναμονής, πάνω αριστερά το όνομα κατασκευαστή & μοντέλου, μερικά λοξοτμήματα, έναν δέκτη υπερύθρων και λίγα μπλε ενδεικτικά LED... εδώ τελειώσαμε - αυτά είναι. Η πρόσοψη του M6si είναι κατά τα άλλα λιτή. Δεν υπάρχει οθόνη. Ούτε θύρα ακουστικών. Μόνο η μινιμαλιστική κομψότητα.

Γυρνώντας τη συσκευή για να δεις τις συνδέσεις εισόδου/εξόδου στην πίσω της πλευρά, η αίσθηση και όψη αλλάζει προς μια πιο αυστηρή 'επαγγελματική' εμφάνιση. Τα πρώτα πράγματα που συναντάς είναι οι τεράστιες ψύκτρες της μονάδας (δεξιά & αριστερά), που προσθέτουν 2,5 ίντσες στο συνολικό πλάτος του περιβλήματος. Το μέγεθος αυτών των ψυκτρών είναι απόλυτα εναρμονισμένο με την ισχύ της συσκευής: 220W ανά κανάλι στα 8 ohms με παραμόρφωση THD+N μικρότερη από 0.007% στην περιοχή των 20-20,000Hz. Αλλά σίγουρα κάνουν εντύπωση. Το πίσω μέρος λοιπόν, είναι καλά οργανωμένο, με όμορφα τοποθετημένα, υψηλής αισθητικής τερματικά σύνδεσης των ηχείων που περιβάλλουν ανάμεσά τους μια γείωση γενικής χρήσης & για χρήση γείωσης πικάπ, όπως και θύρες trigger in/out. Εκτός από τις στερεοφωνικές εισόδους και μια είσοδο XLR, το μοντέλο διαθέτει και συνδέσεις RCA για το phono στάδιο (MM/MC), είσοδο CD, είσοδο Tuner και δύο Aux εισόδους, εκ των οποίων η μια μπορεί να ρυθμιστεί για bypass οικιακού κινηματογράφου με το πάτημα ενός διακόπτη. Υπάρχουν επίσης στερεοφωνική έξοδος (stereo out) και προενισχυτική έξοδος (pre-out), αμφότερες RCA. Δεν υπάρχουν οπτικές ή ομοαξονικές είσοδοι/έξοδοι ή άλλες ψηφιακές διασυνδέσεις, παρα μόνον μία ψηφιακή είσοδος USB Audio Class 1.0 (Type-B) με σαφή σήμανση -έως- "24-bit/96 kHz."

Στήνοντας τον Musical Fidelity M6si.

Όλα αυτά βρίσκονται εδραιωμένα σε σασί διαστάσεων 17.32″ πλάτος, 4.92″ ύψος & 15.75″ βάθος (ίντσες), με βάρος 36,6 λίβρες (περίπου 16,6 κιλά). Το μοντέλο δεν είναι και τόσο βαρύ ώστε να χρειάζεσαι βοήθεια από κάποιο φίλο ή αγαπημένο πρόσωπο για να το στήσεις, αλλά σίγουρα δεν θα ήθελες να σου πέσει στο πόδι ! Ρώτα με ...πώς το ξέρω. Λόγω της ευρύχωρης και καλά οργανωμένης πίσω πλευράς, η σύνδεση ήταν γρήγορη και εύκολη. Δεν έχω πια πικάπ, οπότε η είσοδος phono έμεινε ανεκμετάλλευτη. Δεν το ενσωμάτωσα επίσης σε σύστημα οικιακού κινηματογράφου, οπότε και η δυνατότητα bypass ήταν απλώς ένα ευπρόσδεκτο μπόνους.

Είμαι τύπος που του αρέσει να χειρίζεται τα ηχητικά του συστήματα συχνά και επιτόπου, οπότε σπάνια παραπονιέμαι για ένα κακό τηλεχειριστήριο. Αλλά το τηλεχειριστήριο που συνοδεύει τον Musical Fidelity M6si χρειάζεται βελτίωση. Τα μικροσκοπικά κουμπιά της έντασης χάνονται ανάμεσα στα υπόλοιπα πλήκτρα, τα περισσότερα από τα οποία προορίζονται για χρήση με τα CD players της Musical Fidelity. Αφού άφησα στην άκρη το τηλεχειριστήριο, ξεκίνησα συνδέοντας ένα καλώδιο USB από τον υπολογιστή πολυμέσων μου απευθείας στο πίσω μέρος του ενισχυτή για αναπαραγωγή μέσω Qobuz και JRiver Media Center, με το Oppo BDP-105 συνδεδεμένο στην είσοδο CD ως εφεδρική πηγή. Ωστόσο, παρατήρησα γρήγορα ότι ο ενισχυτής παρήγαγε κάποιο θόρυβο όταν επέλεξα την είσοδο USB.  Αρχικά υπέθεσα ότι είχα ίσως καταστρέψει το καλώδιο σύνδεσης και είχε διαρραγεί η θωράκισή του κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης. Έτσι, το αντικατέστησα με ένα άλλο καλώδιο, μόνο για να διαπιστώσω ότι ακόμα και με το καινούργιο θωρακισμένο καλώδιο ο θόρυβος παρέμενε. Το περίεργο, και χωρίς να είναι συνδεδεμένο καλώδιο στην είσοδο USB του M6si, υπήρχε ένας απαράδεκτος θόρυβος όταν επέλεξα την ψηφιακή ενσωματωμένη πηγή. Έτσι, άλλαξα πηγή και χρησιμοποίησα το Oppo ως USB DAC και τις αναλογικές εξόδους / εισόδους σύνδεσης για το μεγαλύτερο μέρος της ακρόασής μου.

Εκτός από τα νέα ηχεία Lumina V της Sonus Faber (τα οποία αξιολογήθηκαν πρόσφατα από το SoundStage! Access), συνέδεσα επίσης ένα ζευγάρι Paradigm Studio 100 v.5 towers στον Musical Fidelity M6si για επιπλέον δοκιμές, χρησιμοποιώντας σε όλες τις περιπτώσεις καλώδια ηχείων της ELAC Sensible για τις συνδέσεις.

Αναλυτικές εντυπώσεις από την ακρόαση του M6si .

Eίχα κάποιο μεγαλεπήβολο σχέδιο στο μυαλό μου όταν ενεργοποίησα τον M6si και επέλεξα το κομμάτι “Seven Nation Army” από το άλμπουμ Elephant των White Stripes (24-bit/192kHz FLAC, Legacy Records/Qobuz). Αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν ήμουν ακόμα έτοιμος να ξεκινήσω, να εμβαθύνω σε πολύ προσεκτικές ακροάσεις. Μόλις είχα εγκαταστήσει τον ενισχυτή στο δωμάτιο και απλά ήμουν σε διάθεση να ακούσω τον Jack και τη Meg να ροκάρουν μετά από μια κουραστική μέρα δουλειάς. Όμως, αμέσως με συνεπήρε η αναπαραγωγή του κομματιού από τον Musical Fidelity. Τόσο πολύ που ξέχασα να κάνω ντους εκείνη τη μέρα. Μάλιστα, αν δεν με ενοχλούσε η γυναίκα μου, ίσως να είχα παραλείψει και το δείπνο. Το περίεργο με το “Seven Nation Army” είναι ότι το εμβληματικό μπάσο του δεν είναι στην πραγματικότητα μπάσο. Είναι μια κιθάρα που περνά μέσα από ένα πετάλι 'οκτάβας'. Αυτό έχει αρκετά ενδιαφέρουσες συνέπειες για την ηχογράφηση — κυρίως το γεγονός ότι δεν επηρεάζονται μόνο οι βασικές συχνότητες από τις μεταβολές του, αλλά και η επίθεση κάθε νότας και το reverb μετατοπίζουν τονικά.

Η αναπαραγωγή αυτού του «μπάσου» από τον M6si ήταν τόσο εντυπωσιακή και ζωντανή, που έχασα την αίσθηση του χρόνου και αφέθηκα στην ακρόαση.

Για κάποιο λόγο, η απόφαση του παραγωγού ήταν να τοποθετηθούν και κάποια ηχητικά «απομεινάρια» (artifacts) έντονα αριστερά στη μίξη. Και είμαι αρκετά σίγουρος ότι θα μπορούσες να τα ακούσεις, αν πρόσεχες, ακόμα και σε ένα απλό ραδιόφωνο-ξυπνητήρι, υποθέτοντας ότι είναι στερεοφωνικό! Το θέμα με έναν καλό ενισχυτή, όπως ο M6si, συνδεδεμένο με ένα καλό σετ ηχείων, όπως τα Sonus Faber Lumina V, είναι ότι δεν χρειάζεται να προσέχεις κάθε λεπτομέρεια ή υφή· αυτές οι λεπτομέρειες αναδεικνύονται εύκολα από μόνες τους. Είσαι αναγκασμένος να τις παρατηρήσεις. Η προσοχή σου τραβιέται αυτόματα σε αυτές. Αν αφεθώ, θα μπορούσα να γράψω άλλες 5000 λέξεις για όλα τα μικρά στοιχεία που κρύβονται μέσα στο “Seven Nation Army” και που ο M6si αποκάλυψε με τόση μαεστρία. Όμως, υπάρχει μια ακόμη παρατήρηση που νιώθω ότι πρέπει να μοιραστώ πριν προχωρήσουμε. Τα φωνητικά σε αυτό το κομμάτι είναι σαφώς διπλασιασμένα (double-tracked). Και πάλι, ένα μέσο φορητό στερεοφωνικό ηχείο Bluetooth θα μπορούσε να το επιβεβαιώσει. Ωστόσο, κάτι που δεν είχα παρατηρήσει ποτέ, παρά τις εκατοντάδες φορές που έχω ακούσει προσεκτικά αυτό το κομμάτι, είναι ότι τα φωνητικά στο αριστερό κανάλι είναι πιο παραμορφωμένα από αυτά στο δεξί. Και τα δύο έχουν ξεκάθαρα μια χαμηλής πιστότητας (lo-fi) επιτηδευμένη αισθητική, αλλά μπορείς πραγματικά να ακούσεις ότι το αριστερό κανάλι έχει «τραυματιστεί» λίγο περισσότερο από το δεξί. Αυτό προσθέτει ένα επίπεδο λεπτότητας στη μίξη που συχνά χάνεται κατά την αναπαραγωγή.

Για μια στιγμή είπα από μέσα μου, μήπως ο Musical Fidelity M6si είναι ο μοναδικός ενισχυτής που έχω ακούσει και μπορεί να φωτίσει αυτό το στοιχείο της μίξης; Φυσικά και όχι. Απλώς λέω ότι αυτή είναι η πρώτη φορά που το παρατήρησα, και είμαι κάπως εμμονικός με τους White Stripes, όπως ο εξάχρονος ανιψιός μου είναι εμμονικός με τις κάρτες Pokémon ! Για κάτι το εντελώς διαφορετικό, στράφηκα στο “Come Around”, το δεύτερο κομμάτι από το άλμπουμ Follow Me Down της Sarah Jarosz (16/44.1 FLAC, Sugar Hill Records/Qobuz). Μπορεί να είναι «δύσκολο», καθώς η ποιότητα της ηχογράφησης είναι προφανώς πολύ υψηλότερη από οτιδήποτε έχουν ηχογραφήσει οι White Stripes, αλλά η μίξη είναι εξαιρετικά πυκνή και περιστασιακά χαοτική. Το μπάσο, τα ντραμς, οι κιθάρες, τα βιολιά και το μπάντζο φαίνεται σχεδόν να έρχονται σε σύγκρουση, ρυθμικά μιλώντας. Ο μόνος τρόπος να καταλάβεις αν ο ενισχυτής αναπαράγει περιστατικά την οργάνωση των μουσικών θέσεων είναι (στις πράγματι καλές παραγωγές) αν ο κάθε μουσικός έχει το δικό του ξεκάθαρο πόστο στη σκηνή. Η καλή απόκριση στις μεταβατικές είναι επίσης απαραίτητη. Χωρίς αυτήν, το αποτέλεσμα μπορεί να τείνει προς την κακοφωνία σε ορισμένα σημεία. Ψάχνοντας στη μνήμη μου για ενισχυτές που έχω δοκιμάσει πρόσφατα, ο ένας όπου ξεχωρίζει ότι χειρίστηκε αυτό το κομμάτι εξίσου καλά με τον Musical Fidelity ήταν ο Marantz PM-KI Ruby, που κοστίζει περίπου 1200 ευρώ παραπάνω.

Μιλώντας για τον KI-Ruby της Marantz, έκανα εκτενή αναφορά στον ενισχυτή αυτόν στην κριτική του, σχετικά με τον χειρισμό του κομματιού “Jimi Thing” από το άλμπουμ Under the Table and Dreaming των Dave Matthews Band (24/44.1 FLAC, RCA Records/Qobuz). Τη περιγραφή χώρων και το βάθος της ηχητικής σκηνής. Τις μικρές λεπτομέρειες, όπως ο ήχος από τις χορδές και η κίνηση των χορδών. Τη δυναμική και την εξουσία του μπάσου. Να θυμάσαι, η ακουστική μνήμη είναι εξαιρετικά βραχυπρόθεσμη και ιδιαίτερα αναξιόπιστη, αλλά αν δεν πίστευα ότι οι υπεύθυνοι του SoundStage! (ή οι αναγνώστες) θα το πρόσεχαν, θα μπορούσα απλά να αντιγράψω και να επικολλήσω αυτές τις παραγράφους από την κριτική του KI-Ruby σε αυτή την κριτική και να γλιτώσω χρόνο ! Ο M6si απλώς βρίσκει τη σωστή ισορροπία της ακρίβειας χωρίς να ακούγεται αναλυτικός, του βάρους χωρίς να φαίνεται ακατάστατος και της δυναμικής χωρίς να δείχνει καθόλου στρεσαρισμένος. Και όσο δεν βασίζεσαι στην ψηφιακή είσοδο USB, είναι επίσης ένας ανατριχιαστικά σιωπηλός ενισχυτής.

Με την ψηφιακή πηγή της Oppo απενεργοποιημένη, γύρισα το κουμπί έντασης στη θέση "δέκα της ώρας" και έβαλα το αυτί μου κοντά στο τουίτερ του αριστερού ηχείου. Δεν άκουγα τίποτα (από εγγενή θόρυβο). Στην πραγματικότητα, δεν άρχισα να ακούω ούτε τον ελάχιστο ψίθυρο μέχρι το κουμπί να φτάσει γύρω στη μεσημεριανή θέση. Σε αυτό το επίπεδο, αν κατά τύχη η μουσική άρχιζε να παίζει για οποιοδήποτε λόγο, η καριέρα μου θα είχε τελειώσει ακαριαία ! Μπορείς πραγματικά να ακούσεις το όφελος αυτής της ησυχίας σε κομμάτια όπως το “My Boy Lollipop (feat. Alana Davis)” από το άλμπουμ Order of Distinction του Ernest Ranglin (16/44.1 FLAC, Milk River Music/Qobuz). Αρχίζει με ένα παιχνιδιάρικο “BOMP BOMP” από το μπάσο και τα τύμπανα, ακολουθούμενο από μια παύση δύο χτυπημάτων πριν ενταχθεί η μπάντα. Αυτή η παύση δεν είναι εντελώς σιωπηλή στην ηχογράφηση, φυσικά. Υπάρχει η φυσική αναβολή του ήχου στον χώρο και λίγο πριν ξεκινήσει η μουσική, μπορείς να ακούσεις ένα ισχνό 'κλικ' από αυτό που ακούγεται σαν τα ραβδιά των τυμπάνων να χτυπούν το ένα το άλλο. Και αυτό που εμείς λέμε "μαύρο φόντο ησυχίας" του M6si, επέτρεψε πραγματικά να το εκτιμήσω. Έδωσε στη μουσική περισσότερη ένταση, περισσότερη επαφή με τον ακροατή. Πρόσθεσε διάσταση στη μίξη. Άφησε να αναδειχθούν οι μικρές λεπτομέρειες.

Μια άλλη γενική παρατήρηση είναι ότι ο M6si διατήρησε τη δυναμική του, την λεπτομέρεια, την ευρεία χωρική αίσθηση, την ακρίβεια και την απόλυτη μουσικότητά του ακόμη και σε πολύ χαμηλά επίπεδα έντασης ακροάσεων. Υπάρχει κάτι το παράδοξο στο να χρησιμοποιείς έναν τέτοιο γίγαντα ισχύος ως συσκευή μουσικής "νυκτερινών" εντάσεων, αλλά αποδείχθηκε τέλειος και γι' αυτό. Έπιασα τον εαυτό μου να τον αφήνω ώρες σε χαμηλές έντασεις ενώ δούλευα, καθώς, ακόμη και σε μη ενοχλητικά επίπεδα στάθμης, εξακολουθούσε να ακούγεται φανταστικά.

Πώς τα πηγαίνει ο Musical Fidelity M6si σε σύγκριση με τον σύγχρονο ανταγωνισμό;

Ήδη έχω δείξει τις προτιμήσεις μου σε αυτό το θέμα, αλλά από τους ενισχυτές που έχω τεστάρει πρόσφατα, εκείνος ο οποίος έρχεται κοντά με τον M6si όσον αφορά την "εξουσία" του μπάσου, τη δυναμική, την κομψότητα, τη σκηνή & εικόνα των ειδώλων, τον χαμηλό θόρυβο και την χαμηλή παραμόρφωση είναι ο Marantz PM-KI Ruby. Αυτός ο ενισχυτής έχει λείψει από το σπίτι μου εδώ και μήνες, οπότε η άμεση σύγκρισή τους δεν ήταν εφικτή. Έτσι, όλα όσα έμειναν είναι οι εντυπώσεις μου για τον PM-KI Ruby και οι σημειώσεις ακρόασης. Ωστόσο, οι δύο αυτοί ενισχυτές είχαν σίγουρα την ίδια ηχητική επιρροή πάνω μου. Εάν η μνήμη μου για τον Marantz είναι ακριβής, νομίζω ότι ο Musical Fidelity είναι ελαφρώς πιο ουδέτερος αλλά ίσως όχι τόσο λεπτομερής. Πολύ κοντά, αλλά όχι ακριβώς. Ο M6si είναι σίγουρα πιο ισχυρός, όμως, και διαθέτει ορισμένα πλεονεκτήματα (που μπορεί να είναι απαραίτητα για κάποιους), όπως εξόδους προενισχυτή & bypass. Επιπλέον, πωλείται σε λιγότερα χρήματα. Σε αυτή την τιμή, μου αρέσει επίσης πολύ ο Naim Uniti Atom. Είναι πολύ διαφορετικός από τον M6si, όμως. Για αρχή, η έξοδος των 40Wpc ισχύος της Naim σημαίνει ότι θα πρέπει να είσαι πιο επιλεκτικός με τα ηχεία στα οποία θα τον συνδυάσεις και με το δωμάτιο στο οποίο καλείται να "γεμίσει" με μουσική. Από την άλλη πλευρά, εκτός από το ότι είναι ενισχυτής και DAC, είναι επίσης και μια ωραία συσκευή streaming από μόνη της. Κάπως περιορισμένος όσον αφορά τις αναλογικές εισόδους, με μόνο μία στερεοφωνική RCA είσοδο. Αλλά διαθέτει δύο οπτικές εισόδους και μία ψηφιακή είσοδο coaxial, καθώς και δυνατότητα Wi-Fi (συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης Apple AirPlay) μα και θύρα ενσύρματου ethernet. Υπάρχει ακόμη και μια θύρα HDMI ARC. Το πιο σημαντικό βέβαια, απλά ότι ο Naim ακούγεται καταπληκτικά—όταν συνδυάζεται με σχετικά εύκολα στην οδήγηση ηχεία, δηλαδή.

Θα πρέπει να αγοράσετε τον ενισχυτή Musical Fidelity M6si;

Ειλικρινά, εξαρτάται από το τι ψάχνετε σε έναν ενισχυτή. Αν είστε στην αγορά για μία ολοκληρωμένη αναλογική* μονάδα με ενσωματωμένο phono-stage κεφαλών πικάπ, εξαιρετικά χαμηλό θόρυβο και περισσότερη ισχύ από ό,τι θα μπορούσατε λογικά να χρειαστείτε στις περισσότερες περιστάσεις και χώρους, είναι ένα εξαιρετικό κομμάτι εξοπλισμού. (*Και ναι, ξέρω ότι τεχνικά έχει ένα USB DAC, αλλά είναι μια θορυβώδης συσκευή Audio Class 1.0 που δεν υποστηρίζει ρυθμούς δειγματοληψίας άνω των 96kHz. Έτσι είναι μάλλον άχρηστη αυτή η ενσωμάτωση ψηφιακού για τους περισσότερους αναγνώστες του SoundStage!)

Σε ό,τι αφορά τις ηχητικές του ικανότητες, ο M6si μπορεί να κρατήσει το ανάστημά του απέναντι σε ενισχυτές που κοστίζουν τουλάχιστον 1000 ευρώ περισσότερα. Αν έπρεπε να συνοψίσω την ηχητική του απόδοση σε μία-δύο λέξεις, θα διάλεγα τις «χωρίς προσπάθεια». Δώστε μου λέξεις ακόμη και θα πρόσθετα «διαφανής» στη λίστα. Ο λιτός του σχεδιασμός είναι απλά καταπληκτικός και είναι τόσο απλός στη ρύθμιση και τη λειτουργία του, όσο θα μπορούσατε ποτέ να ευχηθείτε. Αλήθεια, το τηλεχειριστήριο είναι η μόνη ατυχής επιλογή. Αλλά εκτός από τη παρωχημένη και θορυβώδη USB ψηφιακή σύνδεση, δεν υπάρχει κυριολεκτικά κανένα άλλο ψεγάδι που μπορώ να βρω.

Απόδοση

Όσον αφορά την ηχητική απόδοση, αυτός ο ενισχυτής θα ήταν εξαιρετικός και στην τιμή των 5000 ευρώ. Το γεγονός ότι πωλείται κάτω από 3000 ευρώ είναι απλώς εξωφρενικό !

. . . Dennis Burger

 

Εξοπλισμός Δοκιμής:

  • Speakers: Sonus Faber Lumina V, Paradigm Studio 100 v.5
  • Speaker-level connections: ELAC Sensible speaker cables
  • Line-level connections: Straight Wire Encore II analog interconnects
  • Source: Oppo BDP-105 Blu-ray player
  • Power protection: SurgeX XR115 power conditioner

 

Τα μοντέλα της Musical Fidelity θα βρείτε στο web shop μας και φυσικά θα ακούσετε στα showrooms της Heaven Audio, πάντοτε με τα πιο αξιόλογα ηχεία της εποχής !