Final A8000
Brand
Final-audio-designΤο κορυφαίο μοντέλο της final πραγματοποιεί διάφανο ήχο για την ανάταση που μπορεί να αποκτηθεί ακούγοντας μουσική
Calculating...
Το κορυφαίο μοντέλο της final πραγματοποιεί διάφανο ήχο για την ανάταση που μπορεί να αποκτηθεί ακούγοντας μουσική
Χαρακτηριστικά Υιοθέτηση διαφράγματος πραγματικά καθαρού βηρυλλίου
Το A8000 χρησιμοποιεί ένα διάφραγμα κατασκευασμένο από εξαιρετικά λεπτό φύλλο βηρυλλίου (Truly Pure Beryllium Diaphragm), το οποίο λέγεται ότι είναι ιδανικό υλικό διαφράγματος λόγω του μικρού του βάρους και της υψηλής ταχύτητας ήχου. Με ειδικό βάρος 1,85 και ταχύτητα διάδοσης ήχου 12.900 m/s, δεύτερο μόνο μετά από αυτό του διαμαντιού, το βηρύλλιο έχει ιδανικά χαρακτηριστικά για ένα υλικό διαφράγματος. Η υιοθέτηση του καθαρού βηρυλλίου θα οδηγήσει σε βελτιωμένη χρονική απόκριση που μεταμορφώνει σε μεγάλο βαθμό τον ήχο σε διαφανή. Η ευκρίνεια της συσσώρευσης ήχου και η παρατεταμένη αντήχηση του ήχου γίνονται καθαρά αισθητές, όπως και η σιωπή μεταξύ των ήχων. Η κατασκευή λεπτού φύλλου καθαρού βηρυλλίου είναι δύσκολη. Οι μηχανικοί μας έπρεπε να αγωνιστούν για να το κάνουν αρκετά σταθερό για το προϊόν, αλλά μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα πολύτιμο υλικό που αποδίδει τη σκληρή δουλειά μας. Προκειμένου να επιτευχθεί διάφανος ήχος μέσω τόσο ανώτερων υλικών, απαιτείται η ίδια υψηλή ποιότητα από τα άλλα εξαρτήματα της μονάδας κίνησης καθώς και από την τεχνολογία σχεδιασμού και κατασκευής. Καταφέραμε να αξιοποιήσουμε την εμπειρία ανάπτυξης και κατασκευής της δικής μας δυναμικής μονάδας κίνησης για να αναδείξουμε τα πλεονεκτήματα του καθαρού βηρυλλίου. ※ Στο παρελθόν, ένα διάφραγμα βηρυλλίου δημιουργήθηκε με εναπόθεση κενού μιας λεπτής στρώσης βηρυλλίου σε μια μεμβράνη ρητίνης. Αυτό ήταν αποτελεσματικό ως μεθοδολογία βελτίωσης, αλλά τα χαρακτηριστικά της ταινίας παραμένουν κυρίαρχα. Όταν χρησιμοποιείται καθαρό βηρύλλιο ως το μόνο υλικό για το τμήμα του διαφράγματος που παράγει ήχο, ο ήχος και τα χαρακτηριστικά είναι εντελώς διαφορετικά.
Εξισορρόπηση για ανάταση από ένα ευρύ φάσμα μουσικών ειδών με καθολικά καλό ήχο. Η σχεδίαση ήχου για αυτά τα μοντέλα έχει γίνει με προσοχή στη σχέση μεταξύ της χωρικής εντύπωσης και του δυναμικού εύρους της μουσικής και των φυσικών χαρακτηριστικών των ακουστικών και των ακουστικών. Έχουμε κατηγοριοποιήσει τη δημιουργία ήχου κατά την εγγραφή μουσικής σε αυτούς τους δύο άξονες: χωρική εντύπωση και δυναμικό εύρος.
Ένας τρόπος σκέψης αφορά την αντίληψη της απόστασης. Κλασικές και τζαζ ηχογραφήσεις πιστεύεται ότι εκτελούνται με έμφαση σε πτυχές της ευρυχωρίας, όπως η αίσθηση της απόστασης, η ευρυχωρία και η αντήχηση. Από την άλλη πλευρά, η ροκ, η ποπ και πολλές από τις πρόσφατες ηχογραφήσεις soundtrack κινουμένων σχεδίων, η ευρυχωρία δεν τονίζεται ιδιαίτερα. Πιστεύεται ότι δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στη σαφήνεια, η οποία φέρνει τα διάφορα όργανα και τα φωνητικά στο μπροστινό μέρος.
Μια άλλη προσέγγιση είναι το δυναμικό εύρος - με άλλα λόγια, αλλαγές στην ένταση με την πάροδο του χρόνου. Εάν το δυναμικό εύρος είναι μεγάλο, φυσικά είναι δυνατό να χρησιμοποιηθεί η αλλαγή της έντασης με την πάροδο του χρόνου για να επιτευχθεί μια πιο δυναμική έκφραση της μουσικής. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένοι τύποι μουσικής για τους οποίους είναι προτιμότερες ηχογραφήσεις μικρότερου δυναμικού εύρους ώστε να επιτρέπεται σε καθένα από τα όργανα και τα φωνητικά να εμφανίζονται συνήθως μπροστά στα μάτια του ακροατή.
Η διαφορά μεταξύ αυτών των δύο τρόπων σκέψης δεν σχετίζεται με το ποιος είναι ανώτερος, αλλά μάλλον οι διαφορές στο πώς συντίθεται η μουσική και τι απαιτείται από αυτήν. Σε ό,τι αφορά την κλασική μουσική, και ιδιαίτερα αυτή που παίζεται από την ορχήστρα, ο χωρικός προσανατολισμός των οργάνων είναι ιδιαίτερα σημαντικός. Τα έγχορδα όργανα είναι τοποθετημένα πιο κοντά στο κοινό με πνευστά και κρουστά τοποθετημένα πίσω τους. Εάν η ισορροπία μεταξύ του χωρικού προσανατολισμού και της έντασης κάθε ομάδας οργάνων καταρρεύσει, η μουσική θα διαλυόταν. Για το λόγο αυτό, η ομοιόμορφη καθαρότητα του ήχου που επιτρέπει σε κάθε όργανο να εμφανίζεται μπροστά στα μάτια του ακροατή δεν απαιτείται από αυτό το είδος μουσικής. Ακόμη και για την κλασική μουσική, ένα κουαρτέτο εγχόρδων, για παράδειγμα, θα είχε ένα στενό δυναμικό εύρος και η διαύγεια κάθε οργάνου θα ήταν πιο εμφανής. Για τη ροκ και την ποπ από την άλλη πλευρά, η ευρυχωρία δεν είναι τόσο απαραίτητη όσο για την κλασική μουσική, και έτσι δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στη διαύγεια παρά στην ευρυχωρία. Αυτές οι προϋποθέσεις είναι πολύ σημαντικές, ιδιαίτερα για την ακρόαση ακουστικών και ακουστικών, και έχει γίνει προφανές ότι η εφαρμογή κατάλληλων καμπυλών στόχων και ο σχεδιασμός του οδηγού έχουν ως αποτέλεσμα βαθύτερη απόλαυση της μουσικής.
Ανατρέξτε στο παρακάτω γράφημα με την ευρυχωρία και τη σαφήνεια της μουσικής που ρυθμίζεται στον άξονα X και του δυναμικού εύρους στον άξονα Y. Η ανώτερη χρονική απόκριση του A8000 του προσδίδει ποιότητα ήχου που είναι ικανή να προσφέρει ανάταση από ένα ευρύ φάσμα μουσικής που πλησιάζει την έκταση της σειράς D, από την καθαρότητα της ποπ και ροκ μουσικής με στενό δυναμικό εύρος σε όλη τη διαδρομή στη χωρική εντύπωση της κλασικής και τζαζ μουσικής με ένα ευρύ δυναμικό φάσμα. Το πιο ξεχωριστό χαρακτηριστικό του A8000 είναι ότι αντιλαμβάνεται αυτή την ποιότητα ήχου όχι από την ικανότητά του να δημιουργεί ήχο ικανό να προσελκύει μικρό αριθμό άγριων θαυμαστών μέσω της έντονης ατομικότητάς του, αλλά μάλλον από τον ήχο που στοχεύει σε μεγαλύτερη καθολικότητα.
Η αίσθηση μιας προσαρμοσμένης προσαρμογής Βασισμένο στη σχεδίαση πλαισίου IEM που αναπτύχθηκε για τη σειρά B που έχει καθιερωθεί ως ιδανική λύση, το A8000 αντιλαμβάνεται μια ανώτερη αίσθηση εφαρμογής. Το αν η εφαρμογή των ακουστικών είναι ανώτερη ή όχι καθορίζεται από την αίσθηση της καταπίεσης. Αν και εκ πρώτης όψεως μπορεί να φαίνεται σωστό να επιλέξετε ένα εργονομικά επαινετικό οργανικό σχήμα που θα συγκρατείται από την ελαστικότητα του πυριτίου, αυτό ασκεί συνηθισμένη πίεση στο αυτί που χρησιμεύει ως απρόσεκτο βάρος και οδηγεί σε συσσώρευση κόπωσης. Περιορίζοντας την περιοχή επαφής σε σύγκριση με μια επιφάνεια οργανικού σχήματος που έρχεται σε επαφή με μεγάλη περιοχή του αυτιού, αυτό το προϊόν στοχεύει σε μια αίσθηση εφαρμογής χωρίς αίσθημα καταπίεσης. Για το λόγο αυτό, είναι κατάλληλο για τα αυτιά πολλών διαφορετικών ανθρώπων. Εάν δεν υπάρχει αίσθημα καταπίεσης σε κανένα από τα σημεία επαφής, αυτό δημιουργεί μια τόσο άνετη, ανώτερη αίσθηση προσαρμοσμένης εφαρμογής ακουστικών. Ακριβώς κομμένο σασί από ανοξείδωτο χάλυβα με "Tetra-Chamber Construction".
Ο όγκος και το σχήμα των θαλάμων μπροστά και πίσω από τη μονάδα δυναμικής μετάδοσης κίνησης έχουν μεγάλη επίδραση στην ποιότητα του ήχου. Ειδικότερα, η λειτουργία του πρόσφατα εξελιγμένου αληθινού οδηγού Beryllium είναι εξαιρετικά λεπτή και επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από τους χώρους στο πλαίσιο. Ο εσωτερικός σχεδιασμός του πλαισίου μπορεί να υπολογιστεί σε κάποιο βαθμό μέσω προσομοιώσεων, αλλά μετά από αυτό πρέπει να πραγματοποιηθούν επαναλαμβανόμενες δοκιμές ενός πραγματικού προϊόντος μέχρι να επιτευχθούν οι στόχοι ποιότητας ήχου. Για το A8000, προκειμένου να βελτιστοποιηθεί η λειτουργία του οδηγού, το εσωτερικό του πλαισίου της μονάδας οδηγού χωρίζεται σε τέσσερις θαλάμους (Tetra-Chamber Construction). ο προθάλαμος του οδηγού και ο διπλής θαλάμης οδηγού και το τμήμα σύνδεσης MMCX χωρίζονται σε διαφορετικά σασί. Ο οδηγός είναι τοποθετημένος απευθείας στον προθάλαμο του πλαισίου με μια σχεδίαση που καταστέλλει τους περιττούς κραδασμούς για την επίτευξη ενός ευδιάκριτου περιγράμματος ήχου. Επιπλέον, η χρήση τεσσάρων θαλάμων επιτυγχάνει μια ισορροπία μεταξύ έντασης και στεγανότητας στο χαμηλό εύρος, ενώ ταυτόχρονα αποτρέπει τη διαρροή ήχου.
Υποδοχή MMCX&Αυθεντικό καλώδιο υψηλής καθαρότητας OFC με ασημί επίστρωση.
Η υποδοχή MMCX αναπτύχθηκε εντός της εταιρείας. Χρησιμοποιήσαμε καλώδια υψηλής καθαρότητας με ασημί επίστρωση OFC που παρέχουν ευρεία ηχητική σκηνή. Αυτά τα καλώδια που αναπτύχθηκαν από κοινού σχεδιάστηκαν αρχικά από και κατασκευάζονται επί του παρόντος από τη διάσημη εταιρεία Junkosha με σκοπό να χρησιμοποιηθούν με τον υπερυπολογιστή "Kei" λόγω της γρήγορης ταχύτητας μετάδοσης σήματος. Το μονωτικό φιλμ είναι κατασκευασμένο από PFA το οποίο αναπτύχθηκε επίσης από την Junkosha, η οποία χρησιμοποίησε την εκτεταμένη τεχνογνωσία της μέσω της μάρκας JUNFLON® για να δημιουργήσει το απόλυτο υλικό χαμηλής διαπερατότητας. Ο εξωτερικός σωλήνας είναι κατασκευασμένος από PVC για μέγιστη ευελιξία. Ο χρήστης θα βιώσει εκπληκτική ευελιξία που τόσο κάνει το καλώδιο εξαιρετικά εύκολο στη χρήση όσο και μειώνει την πιθανότητα μικροφωνικών. Επιπλέον, το βύσμα MMCX και το μίνι βύσμα 3,5 mm έχουν την τάση να αποσυνδέονται, επομένως έχουμε υπερβεί κατά πολύ τα κανονικά κριτήρια επιτυχίας QA μιας δοκιμής κάμψης 5.000 φορές, αλλάζοντας το σχέδιο σύνδεσης σε ένα που μπορεί να αντέξει περισσότερες από 50.000 στροφές .
* Junkosha: Η ιαπωνική εταιρεία Junkosha αναπτύσσει και κατασκευάζει προϊόντα όπως ομοαξονικά καλώδια υψηλής ταχύτητας που διαθέτουν την ταχύτερη ταχύτητα μετάδοσης στον κόσμο με 95% την ταχύτητα του φωτός, καθώς και καλώδια για απαιτητικούς τομείς όπως η ναυτιλία και η αεροδιαστημική, η υγειονομική περίθαλψη και εγκαταστάσεις παραγωγής ενέργειας . Αυτά τα ειδικά καλώδια απαιτούν υψηλό επίπεδο τεχνολογίας και επικεντρώνονται γύρω από φθοροπολυμερή. Τα καλώδια της Junkosha ονομάζονται συχνά με το εμπορικό σήμα JUNFLON® και έχουν κερδίσει την τεράστια εμπιστοσύνη των μηχανικών που απαιτούν καλώδια ειδικής χρήσης
.MMCX ASSIST για εύκολη αφαίρεση του βύσματος.
Ένα στοιχείο για την ομαλή εισαγωγή και αφαίρεση καλωδίων ακουστικών με χρήση υποδοχής MMCX. Χρησιμοποιώντας το MMCX ASSIST το βύσμα μπορεί να αφαιρεθεί με εκπληκτική ευκολία εφαρμόζοντας την κατάλληλη δύναμη στον σύνδεσμο MMCX προς την κατεύθυνση για την αφαίρεση του καλωδίου, Αποτρέπει επίσης το ενδεχόμενο αποκοπής του καλωδίου τραβώντας κατά λάθος το τμήμα του καλωδίου του βύσματος του MMCX.
Άγκιστρα αυτιών που ανακουφίζουν τον θόρυβο αφής του καλωδίου (Ενσωματώνει μηχανισμό κλειδώματος) Ένα άγκιστρο αυτιού είναι αποτελεσματικό στη μείωση του θορύβου αφής. φορώντας το όταν περπατάτε μειώνει δραματικά τον δυσάρεστο θρόισμα που μπορεί να προκύψει όταν το καλώδιο τρίβεται στο σώμα (θόρυβος αφής καλωδίου). Στο παρελθόν, τα άγκιστρα αυτιών της εταιρείας μας ήταν χαρακτηριστικά πιο λεπτά από τα συνηθισμένα και ουσιαστικά δεν διακρίνονταν από ένα καλώδιο γεμάτο με σύρμα ή κολοφώνιο, καθιστώντας τα τόσο άνετα που είναι εύκολο να ξεχάσουμε ότι τα φοράει κανείς. Αυτή τη φορά προσθέσαμε πρόσφατα έναν μηχανισμό κλειδώματος καλωδίου.
Γνήσια ακουστικά με διαφορά χρώματος μεταξύ του αριστερού και του δεξιού ακουστικού.
Δύο τύποι πυριτίου που διαφέρουν ως προς την ακαμψία χρησιμοποιούνται για τον αγωγό ήχου και για το ακουστικό που έρχεται σε επαφή με το αυτί του χρήστη. Το πυρίτιο που χρησιμοποιείται για τον αγωγό ήχου είναι πιο άκαμπτο από αυτό που χρησιμοποιείται για το ακουστικό, και με την εφαρμογή αυλακώσεων σε αυτό, συνδυάζει δύναμη και ευελιξία. Το μαλακό πυρίτιο έχει χρησιμοποιηθεί για το ακουστικό, προσφέροντας άνετη εφαρμογή και υψηλό επίπεδο ηχομόνωσης. Ένας από τους θάμνους είναι γκρίζος, ενώ ο άλλος είναι κόκκινος. Τραβώντας ελαφρά το ακουστικό προς τα πίσω για να ελέγξετε το χρώμα του θάμνου, είναι εύκολο να διακρίνετε μεταξύ αριστερά και δεξιά, ακόμη και σε μέρη με υποτονικό φωτισμό. Δεδομένου ότι τα χρώματα των θάμνων των γειτονικών μεγεθών είναι διαφορετικά (οι γκρίζοι θάμνοι εναλλάσσονται μεταξύ σκούρου και ανοιχτού γκρι· οι κόκκινοι θάμνοι εναλλάσσονται μεταξύ κόκκινου και ροζ), είναι επίσης εύκολο να γίνει διάκριση μεταξύ των μεγεθών.
Εναλλάξιμο φίλτρο σκόνης.
Το ανοιχτό τμήμα του φίλτρου σκόνης μπορεί να λερωθεί με κερί αυτιού κ.λπ. Για το A8000, έχουμε διαμορφώσει το φίλτρο σκόνης με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να αφαιρεθεί και να αντικατασταθεί από τον πελάτη, και ένα ανταλλακτικό φίλτρο σκόνης περιλαμβάνεται ως αξεσουάρ .
* Το προϊόν συνοδεύεται από ένα φίλτρο σκόνης που είναι ήδη εγκατεστημένο και επομένως δεν χρειάζεται να το εγκαταστήσει ο ίδιος ο πελάτης μετά το άνοιγμα της συσκευασίας για ένα νέο προϊόν. Σε περίπτωση που το φίλτρο σκόνης λερωθεί για παρατεταμένη περίοδο χρήσης, παρακαλείται ο πελάτης να το αντικαταστήσει χρησιμοποιώντας το παρεχόμενο εξάρτημα φίλτρου σκόνης. Ανατρέξτε στο εγχειρίδιο χρήσης σχετικά με τη μεθοδολογία αντικατάστασης.
Υβριδική θήκη μεταφοράς αλουμινίου & σιλικόνης.
Η θήκη μεταφοράς από αλουμίνιο έχει σχεδιαστεί για να ισορροπεί μεταξύ της τοποθέτησης στην τσέπη σας και της προστασίας του A8000. Το κομμένο αλουμίνιο χρησιμοποιείται για τμήματα στα οποία εφαρμόζεται δύναμη. Το εσωτερικό είναι ένας μαλακός θόλος σιλικόνης για την αποφυγή γρατσουνιών. Η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι εμφανής από άλλες εργασίες, όπως η συμπερίληψη ενός εσωτερικού χωρίσματος για την αποφυγή γρατσουνιών του πλαισίου με την κίνηση εμπρός και πίσω.
Προδιαγραφές
-
Κωδικός προϊόντος
-
FI-A8DSSD
Κέλυφος
-
Ανοξείδωτο
-
Οδηγός
-
Ηλεκτροδυναμικό μεγάφωνο (Πραγματικά καθαρό διάφραγμα βηρυλλίου)
-
Σύνδεση
-
MMCX
Καλώδιο
-
OFC silver coated cable
-
Ευαισθησία
-
102dB
-
Αντίσταση
-
16Ω
-
Βάρος
-
41g
-
Μήκος καλωδίου
1.2m
αξεσουάρ
Θήκη μεταφοράς αλουμινίου & σιλικόνης, MMCX ASSIST, άκρες αυτιών (τύπου Ε, 5 μεγέθη), γάντζοι αυτιών, Ανταλλακτικό φίλτρο σκόνης
Πώς να φοράτε τα ακουστικά.
Αυτό το προϊόν είναι ένα ακουστικό που είναι κρεμασμένο πάνω από το αυτί. Η μετάδοση του θορύβου αφής στο αυτί μπορεί να αποφευχθεί τοποθετώντας το καλώδιο στο αυτί για να πετύχετε μια άνετη εφαρμογή.
ΒΗΜΑ 1 Επιβεβαιώστε τα σημάδια R και L στο εσωτερικό του πλαισίου. Το R είναι δεξιά και το L είναι αριστερά.
ΒΗΜΑ 2 Περάστε το καλώδιο προς τα εμπρός από πίσω από το αυτί και τοποθετήστε το ακουστικό του ακουστικού στο αυτί.
ΒΗΜΑ 3 Εάν είναι δύσκολο να ανοίξετε το ακουστικό στην κοιλότητα της κόγχης, προσπαθήστε να τοποθετήσετε το ακουστικό ενώ τραβάτε προς τα πίσω και κάπως προς τα πάνω στον λοβό του αυτιού. * Εάν το καλώδιο δεν χωράει στο πίσω μέρος του αυτιού, χρησιμοποιήστε το εξάρτημα του γάντζου αυτιού. * Εάν η εφαρμογή είναι πολύ χαλαρή, δοκιμάστε να αλλάξετε το μέγεθος του μανικιού. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το μέγεθος του αριστερού και του δεξιού ακουστικού μπορεί να είναι διαφορετικό.
Η πάροδος των χρόνων είναι ένα φαινόμενο κατά το οποίο ο ήχος αλλάζει με συνεχή χρήση για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Μια μονάδα οδήγησης παράγει ήχο μέσω της δόνησης ενός εξαιρετικά λεπτού φιλμ που σχηματίζεται από τη θερμότητα. Η αιτία δεν είναι ξεκάθαρη, αλλά πιστεύεται ότι η μεμβράνη μπορεί να συνηθίσει την πίεση που ασκείται από το σχηματισμό της μεμβράνης ή την πίεση από την κόλλα μέσω της συνεχούς χρήσης με την πάροδο του χρόνου, έτσι ώστε τα λεπτά σήματα να μπορούν να μεταδοθούν εύκολα. Απαιτείται μεγάλο χρονικό διάστημα πριν γίνουν απαρατήρητες οι επιπτώσεις της γήρανσης σε αυτό το προϊόν. Γενικά, μέσα από 150 έως 200 ώρες συνήθους χρήσης, η ευαισθησία αυξάνεται για να επιτευχθεί το επίπεδο ποιότητας ήχου για το οποίο είχε σχεδιαστεί αρχικά το προϊόν. Κριτικές ποιότητας ήχου. Ο ήχος δεν είναι καθόλου λασπώδης, εξαιρετικά υψηλή ευκρίνεια. Τα φωνητικά και τα όργανα που περιλαμβάνουν μουσική ακούγονται τέλεια και η μουσική μπορεί να απολαύσει με ένα καλό συναίσθημα. Προσφέρει απαράμιλλη αναπαραγωγή ήχου από κρουστά, πιάνο και άλλα όργανα για τα οποία απαιτείται ιδιαίτερα καλή δημιουργία ήχου. Από την κλασική μουσική μέχρι την ποπ, ο ρυθμός μπορεί να οριοθετηθεί ζωντανά. Επιπλέον, κάθε ήχος εντοπίζεται ως μια σιλουέτα που επιπλέει στο χώρο, ως πρόλογος σε αυτό, κάθε απόχρωση φωνητικών αναπαράγεται τέλεια, επομένως μπορεί να αντληθεί νέα έμπνευση από γνωστά κομμάτια μουσικής στα οποία κάποιος έχει ήδη συνηθίσει.
Validate your login